måndag 11 juli 2011

Semester




Nu har jag semester i fem härliga veckor! Det är flera år sedan jag var ledig så länge! Jag brukar bara vara ledig fyra veckor på sommaren så det känns extra lyxigt denna sommar!


Jag började min semester med att åka till Dalarnasmuseum och såg på utställningen av Karin Ferner. Den kan jag verkligen rekomendera. Jag ska försöka hinna åka på den en gång till innan semestern är slut!


Idag har jag varit med Lilla M & Stora M på Sportys lekland. De kan jag också rekomendera om man vill göra något med barn. Jag hade lovat barnen att vi skulle åka dit på min semester så det var ju bäst att göra det första dagen.

2 kommentarer:

Sunna sa...

här är det också 5 veckor med start idag, känns så bra, har firat dagen med kantarellplockning

Stickmor sa...

Tack för tipset ang. utställningen. Får hit min kompis nästa vecka, då kan vi göra en utflykt till Falun. Bra att göra undan sina löften i början av semestern. Vi har lovat yngsta barnbarnet att hon ska få sova här för första gången. Så det får bli snart. Förstår att M. o M. hade kul på leklandet. Kan riktigt höra deras skratt!
Ha det så bra på din semester!