måndag 24 oktober 2011

Stickcafe



Varannan torsdag går jag ju nu mer på Stickcafe. För mig är det en ny erfarnhet. Men åååå så trevligt det är. Vi träffas på En och en halv kök och bar. Så god mat det är och väldigt trevligt sällskap. Så trevligt så sist jag var där fick jag repa upp allt stickat när jag kom hem!! Jag tänkte när jag var där "men vad det tar tid för sjalen att växa". Men jag ökade ju inte alls!! Jag bara åt, pratade och stickade på. Men nu är vi på rätt väg igen! Allt jag stickar ser ju ialla fall inte ut att bli fel för högen med "trådar-att-fäsat"växer!

2 kommentarer:

Stickmor sa...

Vad mycket fint du stickat och vad trevligt ställe ni har stickcafét på. Här i Säter har vi ju varit husvilla sen vi var på biblioteket. Men nu är vi på Fågelsången jämna torsdagar ifall du vill hälsa på. Mellan 18-20 är vi där.

Pilgården-Susanne sa...

Oj vad du kan! Stickor och jag har aldrig riktigt blivit kompisar =)
Du är jättevälkommen till butiken!
Kram
Susanne