söndag 18 oktober 2009

Dörrkrans

Äntligen har jag kommit iväg till skogen för att hämta mossa. När jag kom till stället jag brukar plocka mossa på var det redan bilar där, så idag var jag verkligen inte ensam i skogen. Det stod bilar på alla parkerinagr längs skogsvägen.
Jag köpte lite nya dekorationer igår när jag var till blomsteraffären. Blommorna är nya, resten av dekorationerna hade jag på förra årets krans.
Jag ska försöka göra en mossboll i år också. Men till den behöver jag lite annan mossa, så jag måste tillbaka till skogen.

4 kommentarer:

India sa...

Jätte fin. Det låter så enkelt att hämta lite mossa och göra en krans men jag vet att det ligger mycket pyssel bakom.

Sunna sa...

Vilken tur du har som måste till skogen igen, jättesnygg krans. har aldrig lärt mig göra kransar, många säger det är så lätt men jag får aldrig mina så där snygga

Samtal från min trädgård sa...

Väldigt vacker! Hade en förra året, men har inte kommit till skogen ännu fast den ligger precis här bakom........

MiA sa...

Underbar krans!