lördag 24 oktober 2009

Julkalender


Mina brorsbarn har adventskalendrar med paket. Jag har tagit åt mig att brodera dem. Stora M fick sin för några år sedan, Lilla M skulle få sin förra året men den blev inte klar. Förra julen var jag ju med på en julmarknad så hela hösten gick åt till att göra saker för den. Jag trodde i alla fall att jag hade kommit en bit på väg på broderiet. Döm om min för våning när jag tog fram broderiet i början på veckan och jag hade broderat 30 stygn!!!!! Nu har jag i alla fall kommit lite längre och jag hoppas att jag ska få den färdig till 1 december.
I morgon fyller Bloggen 1 år! Det ska vi fira!!

1 kommentar:

Samtal från min trädgård sa...

Hoppas att du når det! De älskar ju sina paketkalendrar när de är små, och kul är det också för vi vuxna.
Grattis i förskott!