söndag 16 maj 2010

Sommar???

I förrgår var det ihållande regn, i går var det sommar värme och idag regn till och från. Ja, man hinner då i alla fall inte tröttna på vädret.

I gå åkte jag till grannstaden för en trevlig och mysig Loppisrunda.
När jag kom dit tänkte jag vad mycket folk det är som är ute och går och så många unga människor. Sen kom jag på det DET ÄR MARKNAD. Nej det hade jag verkligen ingen lust med!
Jag gick i alla fall på en Loppis och hittade den här boken. Den kostade bara 20 kronor. Det skulle vara roligt att lära sig den tekniken. Får se om jag hittar nålar till det. Jag tror att Slöjdmagasinet har.
Nu tror jag att jag ska försöka lura med mig min svägerska hit. Vi har ju fått en ny inredningsbutik här på landet!

Jag är med i Tantkoftas utlottning. Är du?

1 kommentar:

Sunna sa...

Törs knappt erkänna att jag aldrig går på loppis men alla jag läser om gör så fina fynd så jag måste nog tänka om