onsdag 29 december 2010

Jul ledig! Mmmmm.....




Ååå vad det är härligt att få vara ledig. Jag bara tar dagen som den kommer. Umgås med släkt och vänner, ser på Tv, tar prommenade och äter godis. Det har blivit lite pysslande också. Jag har gjort klart handledsvärmarna. Det är fusk ull som de är fodrade med. Jag skulle verkligen behöva få tag på riktig fårull så att jag kan göra några riktigt gosiga handelesvärmare. På måndag är det jobb igen, men då ska jag med trevliga arbteskamrater på handarbetsloppis!

5 kommentarer:

Stickmor sa...

Dom blev jättefina!
Jag är också "ledig". Det behövs nog inga vikarier i mellandagarna. Och den här veckan vill jag inte jobba heller, för min yngste är hemma från Gibraltar och åker igen i morgon med en mellanlandning hos kompisar i Malmö över nyår.
Handarbetsloppis låter kul! Du får visa dina fynd här sen.
Gott Nytt År!

Sunna sa...

jag jobbar första dagen idag och det är tur för det har varit väldigt nära till godisskålen nu, underbara pulsvärmare

Susilull sa...

Härlig med sköna slappa dagar! Jag har jobbat i mellandagarna med det har varit lugnt på jobbet också.
Så söta pulsvärmare!!

Gott Nytt År på dej!

Ing-Marie i Säter sa...

Supersnygga handledsvärmare. Hur mycket behöver du? Jag kan kanske fixa något åt dig. Fint lammullsskinn.Du kan mejla mig.
scherp2@hotmail.com

Det växer sa...

Så vackra! Du är väl toknöjd?
Gott nytt år!!!