onsdag 30 mars 2011

Det "hemliga" projektet


Nu kan jag visa det hemliga projektet jag visade en del av för ett tag sedan. Det var två anteckningsböcker med broderat bokomslag till mina kollegor T och A som är så otroligt inspirerande både på jobbet och på fritiden. De kommer med så mycket roliga ideer och aldrig säger de att det inte går utan de hejar alltid på mig och mina galna projekt. När vi är ute och far får vi alltid ideer och de säger:
-Hur ska jag komma ihåg att göra detta?
Nu kan de skriva upp det i boken!

7 kommentarer:

Stickmor sa...

Är säker på att dom fina böckerna blir uppskattade!

Ing-Marie i Säter sa...

Vilka fin gåvor du gjort. Angående den härliga kursen du varit på i inlägget inan så undrar jag hur man kan lägga ner så mycket arbete med broderi på en swetshirt. Jag har sett den förr i något reportage. Men snyggt är det.

Sunna sa...

underbara

Det växer sa...

Härlig idé!
:-)

Rät&Avig sa...

Tänk att få ta emot en sån present!
Superfina!
Ann-Britt

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Det blir en present de aldrig kommer att glömma!
Med hej fr. Tant Kofta

Anna sa...

en sån bok är jättebra att ha :) själv har jag bara ett vanligt spiralblock men det fyller sin funktion :) skriver upp allt pyssel jag vill göra.