tisdag 14 april 2009

Agda och prinsessorna

Jag har haft en sååå skön påsk! Jag har ätit god mat, godis och bara tagit det lugnt! Och vilket härligt väder det har varit!
På Påskafton var jag till svägerskan på kalas. Jag hade köpt ett jätteroligt påskägg i luffarslöjd på Ställ & Såsser åt henne. Det var inte så jättepåskigt så jag tror att hon kan ha det längre än just över påsken.Hon bjöd på Hönan Agda! Visst var det en rolig tårta.
När jag var i Stockholm köpte jag ett rosa prinsesstyg som jag skulle sy vänska åt brorsdottern av. Det har jag gjort under helgen. Det blev hela femväskor i olika storlekar. M blev glad för sin!Hon traskade runt med den under hela söndagen.

3 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vilken supersöt tårta :-)
Hoppas du har en skön kväll Kram/veronica

Sunna sa...

Tårtan var underbar, likaså tyget och väskorna, får nog snart börja lära mig sy också, alla ni har så bra ideer

Samtal från min trädgård sa...

Vilken tårta, nästan syns att äta! Så söta väskor, måste också börja sy mera, men vart får man tag i mönster till praktiska saker, som väskor och dylikt?