tisdag 7 april 2009

Stockholm

I helgen var jag till Stockholm och Syfestivalen. Jag åkte ner på lördagen och bodde kvar en natt på hotell. Skönt och mysigt!! I Kista köpte jag lite ullgarn i rosa- och gråmelerat. Jag tror att det ska bli ett par vantar åt mig. Jag ska prova att tvåändssticka av garnet. Jag köpte också några stämplar som jag ska använda när jag gör kort.
Jag brukar beställa mina pärlor från Zionesse och de har en butik i Mörbycentrum så jag passade på att åka dit och inhandla lite mer pärlor. Eller lite och lite....Det blev faktiskt ganska mycket pärlor. När man går i en pärlbutik blir man ju så himmla förälskad i alla färger! Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra av pärlorna jag köpte men nått ska jag nog kunna hitta på. Jag var också till Olssons tyger och köpte ett härligt rosa tyg med prinsessor på som ska bli en väska åt min brorsdotter.
Nu önskar jag bara att min förkylning kunde ge med sig så att man känner att man orkar något. Jag har så många nya (och gamla) projekt på gång.

3 kommentarer:

Susilull sa...

Vilken härlig shopping, sånt blir man glad av!

Glad Påsk!

Samlerskan sa...

Önskar dig en glad påsk och hoppas på att du blivit frisk så du orkar pyssla :-)

Samtal från min trädgård sa...

Åh, vad härligt att sova över på hotell och gå på Syfestival och annars handla. Och fina saker blev det också!