söndag 29 mars 2009

Armband

I fredags efter jobbet var jag in på Panduro och jag hittade ett litet lås till mitt armband i Peyote.
Jag har gjort klart det nu på morgonen. Nästa armband jag gör ska jag nog sy på låset på ett annat sätt. Det blev lite tajt så jag vet inte om låset kommer att skava sönder tråden jag använt. Det håller så länge det håller!


Jag har hittat en tävling hos Häxan Sytant. Hon har haft 1000 besökare och det firar hon med att lotta ut detta fina armband. Var med i utlottningen du med!

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Så kul med lite pärlor! Har också börjat handla på mig lite pärlor, får se vad det blir så småningom.

SF sa...

Tack igen för de sköna tofflorna jag vann av dig. Nu har jag tassat runt i dem i tre dagar när jag varit på retreat. Helt underbart sköna!