tisdag 22 september 2009

Award


Jag har fått en Award från Tildas vänner. Tusen tack!!
Hon vill att jag ska att avslöja 10 saker om mig själv!
  1. Jag gillar att sticka...
  2. men inte avigt!
  3. Jag knypplar
  4. Jag är rädd för ÄLGAR
  5. Jag tycker om vinter men inte mörkret
  6. Jag är en samlare (av allt)
  7. Jag älskar tacco
  8. Jag tycker om att baka cupcake
  9. Jag har börjat träna (Box`n kick)
  10. Jag skulle vilja lära mig blåsa glas

Jag vill vete lite mer om:

Eva

Signe mitt i livet

Call design

2 kommentarer:

Call design sa...

Ett jätte TACK till dig från mig!
Jippie vilken ära! Nu skall här funderas på vad jag skall skriva på 10 olika saker om mig själv!
ha en go dag, många kramar

linéa sa...

Hej vännen! Kul att läsa lite mera om dig. Jag gillar inte heller att sticka avigt. :-)
Kram