söndag 20 september 2009

Ny projekt

Den här helgen har jag mest varit ute i det fina höstvädret! Vilka dagar vi har!!
Jag har i alla fall virkat lite på halsbandet, så det ska jag ta med till jobbet för provning i morgon. Min arbetskamrat A har gjort en beställning på ett halsband och ett armband! Jag har också hittat två nya projekt som jag vill göra. Är inte de här Baby conversen helt under bara?
Jag har också hittat det här mönstret på virkade armband som jag vill göra. Jag har letat i mina garngömmor och hittat några garnen som jag tror att jag ska prova virka med!

3 kommentarer:

linéa sa...

Det är fantastiska höst dagar nu, och jag älskar hösten. Vad roligt att du fått beställningar. :-)
Babyconversen var supersöta,men jag sitter på jobbet (skvallra inte) och kunde inte se bilden på armbanden. Ska kolla när jag kommer hem.
Kram

linéa sa...

Hej igen! Det finns en Award till dig i min blogg.
:-)

Sunna sa...

Vilka fina mönstertips, Tack