söndag 31 januari 2010

Söndagkväll

Jaha, så var det söndag kväll igen. Fy vad helgerna går fort!! Jag tror alltid att jag ska hinna med så mycket, men tiden bara rinner iväg!
Jag har i alla fall hunnit baka en hel del kaffebröd och så har jag börjat på ett par grå vantar i Ekoull. Jag hade köpt garnet till en sjal men jag blev inte nöjd med den så jag repade upp. Jag är ju inne i en vant- och sockstickar period så jag tar garnet till det i stället.
Jag har tänkt att jag ska sätta dit ett tovat hjärta i någon färg när vanten är klar. Kanske syr jag på lite pärlor också!

4 kommentarer:

Sunna sa...

Din bild ser underbar ut, trevlig stickning, god fika, allmänt mys med andra ord

Thessan sa...

så mysiga bilder! Hoppas du haft en bra helg!

Knyppeltanten sa...

Du har en utmärkelse att hämta på min blogg.

Min vrå... sa...

Mmmm! De kakorna ser goda ut, speciellt den med choklad. Det blir nog väldigt fint med tovat på. Önskar att jag kunde sticka också. Har provat men det slutade i katastrof. Hoppas man får se vantarna när de är färdiga.