torsdag 4 februari 2010

Award


Jag har fått en Award från Knyppeltanten! Tack så mycket. Det värmer!


Jag ska berätta sju intressanta saker om mig själv
och skicka awarden vidare till sju bloggare!

Här kommer de (vet inte om de är så värst intressanta men ändå!)



  1. Jag gillar att baka (kaffebröd)

  2. Jag har lätt för att hoppa på nya saker (helst innom pyssel och hantverk)

  3. Jag älskar att sova. Jag är ingen kvälls människa, gillar att gå upp på morgonen men vill sova mina timmar.

  4. Jag tycker om att gå låga prommenader. Helst med vännen S

  5. Jag äter är petig med maten

  6. Jag har börjat träna Box and kick Jätteroligt!

  7. Jag älskar godis!!

Jag vet att många av er redan fått den här Awarden, så jag ger den vidare till alla som läser min blogg och inte redan har fått den!

2 kommentarer:

agge sa...

Tomten på trappen var ju jätteläcker. Agneta

India sa...

Det var intressant, älskar godis men är petig i maten. Där ser man. Medeltidskronan är så härlig, hade passat en snöprinsessa.