söndag 7 februari 2010

Vinter söndag

Vilken underbar vinterdag! Jag och vänne S har varit på en prommenad längs sjön.
Solen sken, snön glittrade och det var -5 grader. Härligt!!

Jag har bokat in helgen 20-21 feb. för Syfestivalen i Stockholm.
Jag har bokat tågbiljetter och så har jag lyxat till det och bokat hotell! Jag har börjat göra lista på det jag ska försöka handla. Det ska bli så kul. Jag var inte på höstens festival och jag tror inte att jag var på den förra våren heller.

När jag letade fram ett tyg för att sy nya kuddfodral hittade jag rosa och rödrutiga snuttar som jag kom på att jag kanske kan göra hjärtan av. Jag hoppas att jag ska hinna det när jag kommer hem från boxninen som jag strax ska åka på.

3 kommentarer:

Call design sa...

Vad kul att få åka till syfestivalen!

Inte avis alls???!!!!

Sunna sa...

Jag ska också dit för första gången, ska bli så kul

Samtal från min trädgård sa...

Det låter väldigt roligt med hotell, skulle också vilja det, fast vi bor så nära. Det kunde bli en riktig tjejhelg. Min kompis har faktisk föreslagit det, men mannen ska ha jour, så det får bli en annan gång.