tisdag 23 november 2010

Er förtjänst!


Min räknare har passerat 15000 besökare! Tack alla där ute som tittar in på min blogg!
Jag tycker att ni är värda att firas! Det gör jag med en utlottning så här i advents tider. Jag lottar ut ett hänge med en ängel, ett armband med en ängel och ett halsband med en ängel.

För att vara med i utlottningen lämar du bara en kommentar till detta inlägg. (En kommentar-en lott.)
Sista dag att lämna kommentarer är 4/12-10. På andra advent meddelar jag vilka som vunnit. Den som vunnit mailar mig sin adress senast 18/12-10 så att jag kan skicka ängeln. Har ingen hört av sig dras en ny vinnare 19/12-10.

18 kommentarer:

Anta sa...

Grattis till alla besökare, klart att jag vill vara med och få en chans att vinna nån av de jätte söta änglar.

Stickmor sa...

Kul o grattis! Fina änglar du gör!

Birgitta sa...

Så fina änglar du lottar ut. Jag vill gärna vara med i utlottning och hoppas på tur.
Kram Birgitta

Dittenodatten sa...

Grattis till alla dina besökare! Fina smycken, såklart jag vill vara med!

Tvärslå sa...

Jättefina :)
Jag är gärna med.

Cathis stick och sy sa...

Hej
Gillar dina änglar.Visst vill man vara med och tävla om dem.
Catharina

Sunna sa...

Åh jag önskar jag kunde skriva 10 kommentarer, så fina

Det växer sa...

Grattis till alla besökare! Jag hoppas på tur!

Surtanten sa...

Grattis till alla besök. En liten ängel till jul skulle passa bra :-)

Ing-Marie i Säter sa...

Klart du har många besökare till din fina blogg. Dina smycken är så söta. Jag skulle gärna vilja ta hand om ett av dem. Kram Ing-Marie

Call design sa...

Grattis till alla besökare, och ett stort tack för den inspiration du ger mig!
Jag är gärna med i utlottningen!

4U2 sa...

Är gärna med och så: grattis att så många besökt dig.

Elwa sa...

Så roligt med många besökare! Och tack för all inspiration... /Elwa

Karin på Ösäter sa...

Grattis till en trevlig blogg! Utlottning är kul tycker jag så jag är gärna med, håller tummarna!

Anonym sa...

Vilka fina änglar!
Jag blir gärna med i utlottningen.
Ha en trevlig 1:a advent!

Nina C.
nina.c.hall(at)gmail(dot)com

Inge sa...

Grattis till antalet besökare. Bra gjort.

Nettan sa...

Grattis! Du inspirerar och kommer med så roliga ideer. Jag gillar dina söta änglar!

Pernilla sa...

Vilka söta änglar. Hoppas jag inte är för sent ute.