måndag 8 mars 2010

Fynd fredag!

Jag måste bara visa vilket fynd jag gjorde i fredags. Eftersom jag har köpt boken Textilt återbruk så vill jag ha lite gamla textilier. Jag åkte till "min" loppis och köpte detta. Gissa vad jag betalade för allt detta?
40:- !!Det är inte klokt och det är ju gratis!

Jag har fått en utmärkelse av Call design. Tack så mycket! Jag blir så glad när någon uppskattar min blogg! Jag vet inte vilka jag ska ge den vidare till. Det är så många som redan fått den så därför ger jag den till alla som är inne och läser min blogg!
Call design firar också ett år och firar det med en utlottning!

5 kommentarer:

India sa...

Jäpp, loppisar är guldgruvor på gamla handarbeten. Jag samlar som en hamster o inbillar mig att värdet kommer att stiga med åren. Så länge får de värma mina lådor.

Min vrå... sa...

Vilka fynd du har gjort! Tyvärr har vi bara dyra loppisar här, så en duk hade kostat 40 kr...
Kudden du hade gjort var ju bara jätte fin! Så duktig du är!

Hantverkarglädje sa...

Härliga fynd och vilken intressant blogg du har.

Heidi sa...

Vilken fin kudde i förra inlägget! Superstilig!

Samtal från min trädgård sa...

Vilka fynd! Har också beställt boken, som du rekommenderade, ser framemot att få den.