tisdag 19 oktober 2010

Vinst!


Jag har vunnit en stickgömma från Stickfrossa. Det var i Mönster arkivets utlottning som jag hade en sådan tur!!!


Jag har gjort lite dekoration på min krona. Lite grön lummer har den fått. Jag var på skolgården och skulle plocka kastanjer som jag tänkte hänga i den, men kan ni tänka er att barnen har plockat alla! Det fanns bara tomma skal kvar åt mig!!! Efter tåtmodigt letande under alla löven hittade jag en kvar glömd kastanj.


Nu har julmagasinen börjat komma. Jag kunde inte motstå att köpa ett och jag fick lite jullängtan!

5 kommentarer:

Det växer sa...

Håhåjaja dessa julmagasin... Jag har också köpt ett men blev ganska besviken tyvärr. Det var dock ett annat än ditt.

Ing-Marie i Säter sa...

Grattis till den roliga fiffiga stickgömman. Jag har sett dem på Stickfrossas blog.

Anna sa...

Så kul att du vann tävlingen. Din vinst postades idag!
Bästa hälsningar Anna/Stickfrossa

Stickmor sa...

Grattis till vinsten!

Samtal från min trädgård sa...

Handlade också denna tidning i går. Finns lite matnyttigt i den.
Vacker krans med lummer.