fredag 2 januari 2009

Julafton igen!

Finns det något trevligare än när postlådan ser ut så här när man öppnar den? Tre av mina bställningar kom på samma dag! Rena julafton!!
Först så öppnade jag min beställning från Sanstick. Jag hade beställt Z-tvinnat garn och ett mönster på en tvåändsstickad vante. Det är en jättefin mudd på den!

Sen var det ett brev från Garnhärvan. Jag har betsällt ett prova-på-kit i Krokning. Jag har aldrig provat den tekniken så det ska bli spännande. Jag beställde också lite extra mösnter på vantar och mössor i Krokning.


Det tredje brevet var från Bokus. Där har jag beställt böcker om pärlvirkning och en stickbok.
Nu har jag en hel del jobb framför mig!

4 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Gu vad spännande och roligt det ser ut med alla fina paket. Det är verkligen härligt att få hem beställningar. Det känns som att man får presenter fast man själv har köpt det tycker jag. Pärlvirkning låter kul...

Ha en fin dag Veronica

Anonym sa...

Hittade hit via "Ulliga gulliga saker". Vilken härlig post du fått! Jag har också beställt mönster på krokade grytlappar, men har inte hunnit testa så mycket än. Tänkte även beställa mönster på krokade vantar. HAr virkat ett par, och de vart jättefina.

Kul att hitta denna fina blogg. Kommer tillbaka.

God fortsättning!
/Ewa

Anonym sa...

Hej Assi!

Tack. Va kul att du gillar mina alster. Jag ska kika runt lite mer hos dig sen, och även in på länken du visade. Tack!

Kram
/Ewa

Anonym sa...

Åååå... Där fanns det ju t.o.m en video som visar hur man ska göra. Kanoners! Tusen tack.

Men vad nu då. Jag skrev ju ett inlägg till, innan detta, men det kom inte med ser jag nu...
Skrev iaf och tackade för dina fina ord, och för tipset på länken. Skrev också att jag ska kika runt mer hos dig sen. Nu ska jag fixa lite kaffe först.

Kram
/Ewa

PS: Lite bökigt då man ska lämna meddelande hos dig...