onsdag 7 januari 2009

Tillbaka på jobbet!


Jaha, då var man tillbaka på jobbet igen. Tyckte nyss att jag gick hem för lång ledighet. Jag lyssnade på Rix FM när jag åkte till grannstaden i måndags. Alexandra Maric hade gjort 3 av sina 5 ledighets-projekt. Det fick mig att inse att jag inte ens börjat på mina ledighets-projekt! Jag som tänkt att jag skulle städa bland mina skapar/pyssel saker och jag skulle göra undan lite i UFO lådan. Jag har i alla fall börjat i UFO lådan!! Jag har fållat en filt jag vävde under våren och jag gjorde en sittdyna av en mattrasvävd snutt! Alltid en början, men än är lådan full!

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Min UFO-låda börjar också fyllas på... Jag har fixat min bild genom scrapblog.com. Det är verkligen värt att prova, det är superenkelt och kul.

Kram/V