tisdag 5 maj 2009

Utflytt

För något år sedan fick jag av min svägerska en drivbänk i födelsedagspresent. Jag tycker att den är så fin så jag har nästan inte använt den. Jag vill inte att den ska stå ute i regn!! Och egentligen ska den väl inte stå ute i solen och torka heller så jag borde jämt ha den inne! Men nu har den i alla fall fått flytta ut...
....likaså blommorna. Jag trodde att jag misslyckats totalt i år med försådden för det tog så lång tid innan det kom något. Men nu har de satt fart. Jag hat sått krasse, pysslingkrage, gurka, tagetes och några andra blommor.


I går när jag var och handlade så var jag in på en garn och pysselaffär och kunde inte motstå att köpa det här Klippan garnet. Jag behövde det inte men kunde inte motstå färgerna!!! Jag tror att jag ska sticka ett par vantar åt mig själv av garnet. Det enda garn som jag skulle behöva köpa är fyrtrågigt ullgarn för det börjar ta slut. Det tror jag att jag ska ta och beställa.

2 kommentarer:

SF sa...

Det är roligt när man ser att det gror. Dina tofflor har blivit storfavoriter här.

Sunna sa...

Så himla fin drivbänk och visst behövde du garnet, ser ju vem som helst