tisdag 17 augusti 2010

ATC

TokTova har startat ett ATC byte(Artistic Trading Cards). Du kan läsa mer om ATC-kort i senaste numret av Hamslöjden.

Det finns två regler om ATC-korten:

♥ måtten ska vara 6,4 cm X 8,9 cm

♥ de får absolut inte säljas bara bytas.

Ditt kort kan du dekorera, brodera, måla, tälja, eller tillverka hur du vill, så länge du behåller måtten. På baksidan skriver du ditt namn, adress, ev namn på konstverket, datum, nummer på din upplaga, etc.

Jag gör, precis som TokTova, fem kort, det första är bortlovat till henne,det andra till AMO och de tre resterande byter jag gärna med de tre första som kommenterar det här inlägget.
När du lämnat en kommentar så kan du sedan skicka din adress till mig på:
assishantverk@spray.se

3 kommentarer:

Karin på Ösäter sa...

Hej nu kom jag fram så nu lämnar jag en kommentar oxå efter jag skickat namn och adress.
Det ska bli så spännande och se vad det här blir.
Hälsningar Karin på Ösäter

Det växer sa...

Hej! Vad kul att du vill vara med och byta med mig. Ha det bäst. Vi hörs!

miaring sa...

Vilket bra iniativ, jag vill också vara me´! Tänk, jag har precis börjat på två kort, efter att ha läst om dem i Hemslöjden. Jag tänkte byta med vår slöjdfröken och nu har jag en anlednig att göra många fler.
Kram Miacrant