lördag 7 augusti 2010

Stampen

Nu har årets "Stampen" varit och jag tog mod till mig och var med och sålde mina saker. Det gick bra. Jag fick sälja både halsband, väskor och "Ge-bort-presenter"(handdekorerad tändsticksask, ljus och servetter inslaget i cellofan). Mitt bord såg ut så här:

Det fanns också tid att gaffelvirka en del. Min förra sjal blev ju onödigt lång! Den känns som en jätteboa som jag får vira flera varv runt halsen. Nu gör jag en ny sjal i samma garn fast lite kortare. Jag får se om jag hinner sammanfoga längderna i morgon. Då visar jag bilder på den!

3 kommentarer:

Lena Andersson sa...

Grattis vad kul.
mvh Lena

Sunna sa...

va kul att du vågade, jag har fått frågan så många gånger men modet har svikit

linéa sa...

Vad härligt det ser ut! Roligt att du fick sälja av dina toppenfina alster. Önskar dig en fin vecka.
:-)