fredag 6 augusti 2010

Nu är det nära........


Sista dagen på semestern!! Fy vad tiden går fort när man har det gott! Den här veckan har jag bakat bröd tilsammans med kussin och svägerska. Vi har bakat Ärtbulla som gammelmormor och mormor brukade baka. Jag har också gjort hårt bröd! Vi bakade på elektriskhäll så nu vill jag verkligen ha en egen häll. Jag har hittat en som jag tror skulle passa mig och mina behov.

Annars har sista veckan gått åt till att förbereda en marknad som jag ska var med på i morgon. Jag ska försöka sälja mina ängel-hängen och halsband. Jag har också några väskor, prinsesskronor och lite annant smått och gott. Jag hoppas på bra väder och mycket folk!

5 kommentarer:

Lena Andersson sa...

Lycka till på marknaden, det är alltid nervöst ska man få sälja något eller inte.
mvh Lena

nettan sa...

Lycka till idag ,dina änglar kommer göra succé!

Samtal från min trädgård sa...

Har också bakat på häll när barnen var små, fick låna en på öppna förskolan. Men jag har aldrig skaffat en själv.

Sunna sa...

mums det vattnas i munnen

India sa...

Ja tiden går fort när man har roligt! Ärtbullar låter intressant. Jag har också tittat lite snett på en egen häll men jag har ju bakugn i väggen i köket som jag inte använt ännu så jag har sagt att det måste göras först. Varför tar allting så lång tid? Lycka till med marknaden!