lördag 25 september 2010

Klara projekt


Jag är inne i en "göra-klart" period och jag hoppas den håller i sig ett tag!
Jag har just nu ingen längtan efter att börja på något nytt utan jag vill bara göra klart!!
Åt Lilla M har jag gjort klart en poncho. Jag tror att hon gillade den!

Jag har också gjort klart tre par vantar. De grå och bruna har varit klara ett tag men jag ville dekorera dem så de har blivit liggande ett tag.
Det känns så bra att dem har blivit klara.

Jag har också gjort en årstidskrona. Jag tänker att jag ska kunna hänga saker allt efter årstider i den. Just nu är den tom så småfåglarna använder den som gunga!

2 kommentarer:

Stickmor sa...

Håller med om att det är skönt att "göra klart".Man känner sej lite nöjd då.
Ponchon blev fin och jag är säker på att Lilla M tycker om den eftersom hon gillar både rosa o dej.

Hantverkarglädje sa...

Verkligen en lisa för själen när man får något halvfärdigt att bli klart. Mycket vackert som du gjort. Ha en fin dag.