måndag 13 september 2010

Skön söndag


Först har det kommit två till ATC-kort. Tack Toktova och AMO för de vackra korten.

Så här blev mina kort som jag skickade iväg.

Igår var jag med arbetskamrat N på en trevlig tur till Mora. Vi var och tittade på Zornmuseet och tavlorna där. Vad produktiv Zorn var!
När vi åkte hem åkte vi över Tällberg. Jag känner att jag skulle kunna åka dit på semester. Så vackert och så mycket att titta på. Varför ska man alltid åka iväg när man ska på semeter? Man blir lätt hemma blind!

3 kommentarer:

Det växer sa...

Tack för det fina kortet jag fick av dig. Jag är väldigt förtjust i min fina samling. Kan väl passa på att säga att just ditt kort varit favoriten här hemma.
:-)
Ha en fin vecka.

Samtal från min trädgård sa...

Just ja, Tällberg. Var där för flera är sedan en helg i januari och det var väldigt vackert. Då han jag inte med så många handarbetsställen, men skulle också kunna åka dit nu och se mig ikring.

Stickmor sa...

Verkar vara lite kul med dom fina korten. Det blir ju en del nya kontakter också.
Mönster till armbandet med knuten finns i Allers nr.35. Jag har den om du vill ha mönstret.