lördag 6 december 2008

Barnvakt




Idag har jag varit barnvakt åt min brorsdotter. Vi var ute och lekte i snön på eftermiddagen. Hon ville åka pulka och göra snögubbe för äntligen har vi fått lite snö! Idag har det snöat hela dagen så nu går det att åka pulka och det är blötsnö så det går jättebra att rulla snöbollar. Vi gjorde också en snölykta. De har lovat att det sak bli kallare så förhoppningsvis får snön ligga kvar ett tag. Det blir ju så mycket lättare när det är lite ljusare ute.
Imorgon ska jag på julmarknad i Falun. Det är vid gruvan och den är ganska stor. Det brukar vara mycket fina hantverk. Förra året kunde jag inte gå, så jag ser verkligen fram emot att få åka i morgon.

1 kommentar:

Lotten sa...

Hejsan! Tack för kommentaren om min kudde på min blogg! Vilka fina makramé-armband du gör! Säljer du sådana och gör du sådana halsband med?

Lotten