onsdag 3 december 2008

Mys eftermiddag




Idag har jag haft min sista tvåändssticknings kurs. Vi var hemma hos E i hennes lillstuga. Hon hade gjort eld i öppna spisen och där satt vi runt bordet och tvåändsstickade. Elden sprakade och det var vitt av snö utanför fönstret. Så himla mysigt!!
Jag är så arg, för jag glömde förstås att ta med kameran så att jag kunde föreviga det.

När jag kom hem var jag till min bror och svägerska och hämtade mitt smyckeställ som var där på torkning. Jag har fått vit färg av dem och så har jag kunnat vara och måla i deras garage. Jag gjorde färdigt några armband av makramé så att de kunde få provhänga på stället. Jag satte upp några virkade halsband också och stället verkar fungera!

1 kommentar:

MiA sa...

Hej!
Vad mysigt det låter med sprakande brasa och snö ute. Det är så mörkt ute nu, utan snö hos oss...

Smyckestället blev ju jättefint!
MiA