söndag 14 december 2008

Nu har jag gjort det!!!



Nu har jag gjort det!..... Tagit steget! …..Varit med på min första julmarknad! Förut har jag bara sålt saker till sådana jag känner som familjen och arbetskamrater, men nu kände jag att jag måste prova på en marknad. Det var en liten julmarknad i en by utanför staden jag bor i. Det var jättemysigt för det är ganska mycket snö här i Dalarna, så det blir så juligt. Markanden är på en bondgård och man står och säljer i ladugården och på logen. Jag fick ett bord i ladugården och det gick över förväntan! Jag kan mycket väl tänka mig att vara med på något sådant här igen!

2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad kul det låter. jag har också varit jättesugen, nästa år kanske.
Hoppas du får en fin start på veckan
/Veronica

Anonym sa...

Hej! Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg så jag gör det här. 1000 tack för det fina julkortet! :) (Mats berättade precis att du lärt dig göra smilegubbar) Gud jul! Kramar /Ida