måndag 21 december 2009

Julgrans pyssel

Nu tycker jag att det börjar kännas som julen. Snö och kallgrader! Hurra!! Det är så härligt att det har blivit ljusare ute!
Jag har gjort julgrans pyssel i helgen. Det blev några vikta stjärnor som ska få hänga i granen i år. Jag måste bara berätta om min underbara granne som gör islyktor åt mig! I söndags när jag hade varit på brorssonens innebandy match stod det två islyktor vid min dörr! Jag har inte hunnit ta kort på dem, men jag har kort på förra årets lyktor. De lyser upp så fint i vintermörkret.

3 kommentarer:

Susilull sa...

Vilken tur jag tittade in hos dej, nu kom jag på vad jag glömt göra. Skulle ju frysa islyktor!!
Hade förstås varit ännu bättre om man hade en snäll granne som gjorde dem!
Skönt när man känner sig ikapp med livet. Behåll lugnet och ha en
riktigt skön julhelg!

Kram och God Jul!

Call design sa...

Underbara stjärnor!
Stilrent och vackert!
God Jul!

Gårdsromantik sa...

Kikar in för att önska dig en GOD JUL!

Kram Maud