onsdag 9 december 2009

Julkort


Den är veckan har jag gjort klart mina julkort som ska till U.S.A. Jag brukar alltid göra dem själv. Jag ska också skicka julklappar till U.S.A. Det är alltid så svårt att hitta på saker som man kan skicka och som inte är för tunga för då kostar det skjortan att skicka det. Jag känner mig alltid så nöjd när dem är inhandlade. "Jag lyckades hitta något att skicka i år också"- tänker jag när jag går där med det vaderade kuvertet till ICA.

Jag känner att tiden fram till jul inte kommer att räcka till!! Kan vi lägga in några extra timmar i veckan? Något för EU?!? Jag har julklappar kvar att köpa, pepparkakor att baka och julkort att skriva (brukar göra dem själv, känns inte som det är möjligt just nu). Sen är det ju under december julfest på jobbet, Arbetsplats träff och Luciafirande både på jobbet och med brorstottern på hennes förskola. Som sagt det är ju mycket roliga saker, men tiden räcker inte!! Jag vill hinna sticka och göra lite pyssel också.

1 kommentar:

Sunna sa...

Visst är det lustigt det här med julstressen, allt ska göras sista veckan, ändå har man ett helt år på sig