söndag 2 november 2008

Vi har vinter!


Så här ser det ut i södra Dalarna. Vi har fått vinter! Vännen S och jag brukar gå på promenad tidigt varje lördag och söndag. I onsdags bestämde vi att vi skulle göra mossbollar. På lördagen tänkte vi att vi skulle gå på något ställe där vi kunde hitta bra mossa. Men det var snö och åtta grader kallt. Så det blev inga mossbollar.
Jag har tagit tag i ett UFO (UnFinished Object). Jag vet inte hur länge jag har haft den här sjalen liggande. Den är bara helt rätstickad i Idena Mega silver. Nu hoppas jag att den ska bli klar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Tack för din kommentar på min blogg. Grattis till din egen! Det är kul att blogga tycker jag, även om tiden inte alltid räcker till. Södra dalarna såg jag... Där hör ju jag också hemma fast här har vi inte haft riktigt lika mycket snö. Ha det gott!
/antfarm

MiA sa...

Hej Ann-Sofi!
Tack för din hälsning.
Nej, det mesta gör jag (eller har provat) men inte knyppling. Det ser jätteroligt ut, men jag har så många järn i elden så det får ligga på framtiden att prova :)

Önskar dej en skön kväll!
MiA